Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
Powiedz jak możemy Ci pomóc

MEDITRUE

Kraków

1

Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do:

Nowoczesna strona internetowa – jak wpływa na zachowanie pacjentów

Autor: Mediture, publikacja: 2023-11-22

Coraz większa liczba przedsiębiorców zdaje sobie sprawę z tego, jak duże znaczenie ma nowoczesna strona internetowa – to obecnie nie tylko znakomita wizytówka firmy, która pozwala budować wizerunek i przyciągać klientów, ale także narzędzie do zwiększania przychodów i usprawniania prowadzonej działalności. Nie inaczej jest w przypadku medycznych stron internetowych, które mogą mieć duży wpływ na zachowanie Twoich aktualnych oraz potencjalnych pacjentów. Sprawdźmy, dlaczego jest to tak istotna kwestia i jakie korzyści przyniesie Ci atrakcyjna, funkcjonalna witryna.

Strona a zachowanie pacjentów

Nowoczesna strona internetowa, czyli ułatwienie życia pacjentom

Placówka medyczna lub gabinet lekarski powinny wychodzić naprzeciw potrzebom pacjentów – najlepiej przy użyciu nowoczesnych rozwiązań technologicznych, których w XXI wieku zdecydowanie nie brakuje. Pacjent, odwiedzając Twoją witrynę, pragnie nie tylko dowiedzieć się wszystkiego o ofercie i poznać ceny usług, ale również mieć możliwość zarezerwowania wizyty czy sprawdzenia wyników swoich badań.

Nowoczesna strona internetowa, w której zaimplementowano np. kalendarz wizyt, znacznie ułatwi życie Twoim pacjentom, a co za tym idzie, sprawi, że chętniej będą oni korzystać z Twoich usług, zaś ich opinia o Twojej placówce medycznej będzie bardzo dobra. Jeżeli dodatkowo umożliwisz im sprawdzenie wyników badań albo udostępnisz inne wartościowe funkcje, Twoja marka będzie postrzegana jeszcze lepiej!

Możliwość umówienia wizyty bezpośrednio na stronie internetowej to także spore wsparcie dla pracowników placówki – zostają oni w ten sposób odciążeni od obowiązku umawiania pacjentów, ponieważ proces ten przebiega automatycznie; to z kolei pozwala im skupić się na innych ważnych kwestiach. Jeżeli więc chcesz rozwijać swoją placówkę czy gabinet medyczny, stwórz nowoczesny portal pacjenta, który pomoże Ci na wielu płaszczyznach – również tej wizerunkowej.

Profesjonalna strona internetowa to szansa na lepszy wynik finansowy

Nie ma lepszego miejsca na umieszczenie oferty od profesjonalnej strony internetowej – to właśnie tutaj możesz poinformować swoich pacjentów o usługach, jakie im oferujesz oraz korzyściach, jakie zapewniasz. Zaopatrując witrynę w fachowe treści, dostarczające użytkownikom wiele cennych informacji, spełnisz ich oczekiwania i zyskasz pewność, że zwiększyła się szansa na to, że skorzystają właśnie z Twojej oferty, zamiast oferty konkurencyjnej placówki.

To jeszcze nie wszystko – oryginalna, nowoczesna strona internetowa, zachęca do częstszych odwiedzin i daje możliwość skutecznego nakłonienia pacjentów do umówienia wizyty. Wystarczy, że skorzystasz z pomocy doświadczonych copywriterów, którzy opiszą Twoje usługi w atrakcyjny sposób i zastosują język korzyści oraz CTA (ang. Call to Action – wezwanie do podjęcia konkretnych działań), by już po stosunkowo krótkim okresie mieć większą liczbą umówionych wizyt. W ten sposób profesjonalna strona internetowa pomoże Ci w zdobywaniu nowych pacjentów i wpłynie na osiągnięty przez Ciebie pozytywny wynik finansowy.

Warto dodać, że budując nowoczesny serwis, zyskasz też możliwość zbierania danych użytkowników i informowania ich np. o specjalnych ofertach. Ułatwisz sobie dzięki temu również kontakt z pacjentami, co pozwoli Ci znacznie usprawnić prowadzenie codziennych działań.

Buduj wizerunek dzięki atrakcyjnej witrynie!

Nie bez powodu na początku wspomnieliśmy o tym, że nowoczesna strona internetowa jest wizytówką firmy – im bardziej jest atrakcyjna i im lepiej skonstruowana, tym skuteczniejszą promocję marki zapewnia. Pacjent, odwiedzając witrynę, która jest dla niego przyjazna i oferuje mu liczne wartościowe treści, a przy tym działa bez jakichkolwiek problemów, otrzyma wiele pozytywnych wrażeń, które wpłyną na jego postrzeganie marki – to z kolei przełoży się na dobrą opinię nie tylko na temat strony, ale również całej placówki lub gabinetu.

Wysokiej jakości medyczna strona internetowa to również szansa na zbudowanie pozycji eksperta i autorytetu w branży – wystarczy dostarczyć pacjentowi merytoryczne artykuły lub poradniki i odpowiedzieć na nurtujące go pytania (np. za pomocą FAQ), co także wpłynie na jego zachowania i lepsze postrzeganie Twojej marki.

Co powinna posiadać nowoczesna medyczna strona internetowa?

Nowoczesny portal pacjenta powinien być nie tylko atrakcyjny wizualnie – musi również posiadać odpowiednią strukturę, która ułatwi poruszanie się po witrynie, funkcjonalne narzędzia czy fachowe treści. Co więcej, warto zadbać także o jego responsywność (dopasowanie do urządzeń mobilnych), szybkość ładowania, bezpieczeństwo oraz perfekcyjne działanie techniczne. To sprawi, że dzięki swojej medycznej stronie internetowej, wywołasz u pacjentów reakcje, które przyniosą Ci liczne korzyści.

Dodatkowe informacje: Specjaliści od projektowania stron WWW

Projektowanie stron internetowych - komu zlecić?

Poniżej przedstawiamy ranking 17 486 Firm od Projektowania Stron Internetowych najlepszych w 2024 roku w poszczególnych miastach powiatowych:

Więcej poradników o projektowaniu stron internetowych